rok szkolny 2025/2026
„Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa”
Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021–2025 jest programem nakierowanym na wzmocnienie czytelnictwa w Polsce oraz modernizację bibliotek. Główny cel programu jest wsparcie, promocja i rozwój czytelnictwa w Polsce, kształtowanie postaw proczytelniczych, zwiększanie dostępu do wszelkich formatów książek.
Międzynarodowy Projekt Edukacyjny „Piękna Nasza Polska Cała”
Głównym celem projektu „Piękna Nasza Polska Cała” jest kształtowanie postaw patriotycznych u najmłodszych, uwrażliwienie ich na piękno, folklor i tradycje Polski oraz kształtowanie tożsamości narodowej dzieci.
Międzynarodowy Projekt Edukacyjny „Mały Miś w Świecie Wielkiej Literatury”
Celem głównym projektu „Mały Miś w Świecie Wielkiej Literatury” jest rozwijanie i promowanie czytelnictwa, wprowadzenie dziecka w świat literatury.
Program Edukacyjny #20minutdlaMATEMATYKI
Głównym celem projektu #20minutdlaMATEMATYKI jest realizacja Dziecięcej Matematyki® autorstwa prof. E. Gruszczyk-Kolczyńskiej w grupie przedszkolnej zgodnie z założeniami koncepcji. Angażowanie przedszkolaków do codziennej aktywności matematycznej z wykorzystaniem sytuacji życiowych.
Ogólnopolski Program Edukacyjny „Skąd się biorą produkty ekologiczne”
Celem programu „Skąd się biorą produkty ekologiczne” jest zwiększanie świadomości i wiedzy na temat rolnictwa ekologicznego oraz budowanie właściwych nawyków żywieniowych od najmłodszych lat.
Program edukacyjny „Sztuka widzenia”
Celem programu edukacyjnego „Sztuka Widzenia” jest odkrywanie przez dzieci świata wizualnego: fotografii, malarstwa, filmu, sztuki nowoczesnej m.in. poprzez stwarzanie okazji do kreatywnej zabawy, tworzenia, malowania, rysowania, wycinania.
Innowacja pedagogiczna „Jestem mistrzem kodowania”
Głównym celem wprowadzenia i realizowania innowacji „Jestem mistrzem kodowania” jest rozwijanie u dzieci kompetencji kluczowych w najbardziej przyjazny przedszkolakom sposób, czyli poprzez zabawę, ruch, doświadczanie i eksperymentowanie.
Innowacja pedagogiczna „Bajki, które uczą, że potrafię”
Innowacja pedagogiczna „Bajki, które uczą, że potrafię” promuje nowe podejście do rozmów o emocjach: bez oceniania, z uważnością i empatią. Pozwala dzieciom nie tylko zrozumieć siebie, ale też poczuć się zrozumianymi. Zachęca dzieci do podejmowania prób nawet, jeśli coś może się nie udać.